Koronavírus: általános tájékoztatás

Paris, 2020. március 24. kedd

Corporate

Coronavirus: general communication

A koronavírus-válság felgyorsulása, a járvány megfékezését célzó, napról napra szaporodó kormányintézkedések, a nemzetgazdaságokra gyakorolt, már érzékelhető hatások és ezek tükröződése a tőkepiacok viselkedésében rendkívül kivételes pillanatot jelentenek közös történelmünkben.

Számos intézkedést léptettünk életbe a jelenlegi helyzetre reagálva, amelyek két fő célt szolgálnak: az emberek egészség-védelmének biztosítása - ügyfeleinké és alkalmazottainké; és az ügyfeleink számára nyújtott magas szintű szolgáltatások folyamatosságának biztosítása.

A válság alatt napi tevékenységünk három pillérre épül:

Elsősorban: az ügyfeleink befektetéseinek kezelése ugyanolyan gondossággal és a hozamcélok szem előtt tartásával, mint eddig bármikor. Alkalmazottaink 90%-a otthonról dolgozik, befektetési csoportjainkat sikerült mobilizálni annak érdekében, hogy a piaci körülmények ellenére, szilárd alapokon nyugvó IT rendszerünknek köszönhetően a lehető leghatékonyabban kezeljék az Önök alapjait és portfólióit. Informatikai infrastruktúránk több, mint 600 embert foglalkoztat, fejlesztési központokat és biztonsági (back-up) helyszíneket működtet Franciaországban, így biztosítva világszerte 37 lokációnk kiszolgálását. IT csoportjaink a párizsi operációs központból biztosítják 5000 alkalmazottunk rendszereinkhez történő napi szintű kapcsolódását. Ez a rendszer, amelyet normál körülmények között nap mint nap használunk, most, válság idején kiváltképpen hasznosnak bizonyul.

Másodsorban: felkínáljuk elemzési hátterünket, hogy segítsünk átvészelni a piaci turbulenciákat. A rendkívüli körülményekre való tekintettel, szoros kapcsolatban maradunk partnereinkkel, heti rendszerességgel osztjuk meg velük, valamint weboldalunkon a válsággal és a piacokkal kapcsolatos elemzéseinket, ezáltal nyújtva támogatást alapjaink befektetőinek, fogalmazóinknak, valamint intézményi ügyfeleinknek.

Végül: az üzletmenet folytonosságának biztosítása. Az elmúlt hónapban fokozatosan vezettük be az üzletmenet folytonosságát biztosító eljárásrendünket a vállalati működés minden területén, mindezt komoly fennakadás nélkül. Ez bizonyítja, hogy vészhelyzeti terveink megfelelőek voltak.

A Csoport Irányító Testülete minden nap ülésezik, hogy értékelje a helyzetet, és a működési környezet illetve a tőkepiacok által megkövetelt megfelelő intézkedések meghozza. Ezt a csoportszintű testületet az egyes országokban működő, hasonló irányító testületek támogatják.

Ez a válság példátlan méretű, és nehéz megjósolni, meddig fog tartani.  

Kollégáink rendszeresen nyújtanak tájékoztatják a fejleményekről weboldalunkon, hogy ezáltal is segíthessék Önöket.

Jogi nyilatkozat

Jelen dokumentum elemei kizárólag tájékoztatás céljára készültek, azok semmilyen körülmények között nem minősülnek az Amundi Alapkezelő Zrt., vagy az Amundi Csoport bármely tagvállalata részéről pénzügyi eszközök vételére/eladására tett ajánlatnak, befektetési tanácsnak, befektetési elemzésnek, befektetési ajánlásnak vagy egyéb befektetési szolgáltatás nyújtására vonatkozó ajánlatnak.

Ezt a dokumentumot az Amundi Asset Management (90 boulevard Pasteur -75015 Paris- France - 437 574 452 RCS Paris. - www.amundi.com ) egy société par actions simplifiée (speciális francia részvénytársasági forma) jelentette meg, mely egy portfólió- és alapkezelő társaság, amelyet a francia értékpapír-felügyeleti hatóság (Autorité des Marchés Financiers – „AMF”) felügyel, engedélyének száma: GP 04000036.

 

A diverzifikáció nem garantálja a profitot és nem véd a veszteségtől. A befektetések kockázattal – többek között politikai és devizakockázattal – járnak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy befektetésének értéke emelkedhet, illetve csökkenhet is, és akár a teljes befektetett tőke elveszhet. A múltbéli siker nem tekinthető, és semmiképp sem tekintendő a jövőbeli siker zálogaként.

Utolsó frissítés: 2020. március 24.